Samen met Peter Missotten maakte hij de video voor de opera ‘The Woman who Walked into Doors’ en ‘Haroen en de Zee van Verhalen’, beide voor het Rotheater. Hij ontwierp ook de video voor ‘Paysage sous Surveillance’ van Georges Aperghis en Ictus. S*CKMYP slorpt de toeschouwer op in een digitale splinterwereld met de stem van Peter Verhelst als enige gids. In een caleidoscopisch labyrint van trillende lichamen en muterende gebouwen dwalen mannen en vrouwen hopeloos rond tot ze opgeslokt worden door een gapende leegte. Verdwaalde pixels nestelen zich als parasieten onder de huid en sleuren hen mee door een alledaagse wereld die er nog nooit zo bevreemdend heeft uitgezien. De film is een ijle koortsdroom, de bult van een nachtelijke rooftocht langs fermettes en verkavelingen, waarbij de gestolen dromen, angsten en gedachten van de nietsvermoedende bewoners versmolten worden tot een indrukwekkend beeld- en klankuniversum. Tekst is van Peter Verhelst, muziek van Köhn. S*CKMYP bestaat ook als video-installatie. De installatie is een geëxplodeerde film voor 4 projectieschermen. Gerichte geluidsbundels stellen de toeschouwer in staat al wandelend een eigen film te creëren. Het resultaat is een eindeloze variatie aan verhalen en interpretaties waarvan er geen enkele de juiste blijkt te zijn.
De installatie ging in première op het World Wide Video Festival 2004, Amsterdam.